top of page

Help! Mijn verkering is uit.

Bijna 6 jaar verkering: het is niet niks. En toch is het nu uit. Voorbij. De liefde is over. We hebben geen ruzie hoeven maken over wie het nu als eerste heeft uitgemaakt. Dat hebben we samen besloten. Niemand is vreemdgegaan.

We gaan ook niet met ruzie uit elkaar. Dat blijkt wel uit het verdelen van de spullen. Daar waren we in een ochtendje mee klaar. Pijn doet het wel (ik denk bij allebei). We zullen ook altijd van elkaar blijven houden.

En toch is het het beste voor ons. We zijn volgens het cliché "uit elkaar gegroeid". Mooier kunnen we het niet maken. We zijn langzaamaan allebei veranderd. En dan komt onherroepelijk het moment dat je de knoop moet doorhakken. Dat hebben we gedaan, met veel respect voor elkaar.

Natuurlijk denk je -als je met je spullen buiten staat- "Had ik maar zus of had ik maar zo..." Misschien was het dan toch nog goedgekomen. Misschien. Maar waarschijnlijk niet. In alle relaties heb je pieken en dalen waaraan beiden schuldig zullen zijn. Natuurlijk hebben we wel eens op elkaar gevloekt. Dat hoort ook bij een goede relatie.

Gelukkig hebben we elkaar veel vaker lief gehad. Veel mensen in onze omgeving zagen ons ook als een "Match made in heaven." Dat was het ook, heel lang. Tot nu. Diezelfde mensen zullen best verbaasd zijn over onze breuk. Sorry mensen maar dit was het. Het is goed zo. We kunnen nu allebei uitzien naar een nieuwe verkering. Ik mis haar natuurlijk wel (zij mij ook vertelde ze me). Dat zal denk ik snel slijten.

We hebben veel meegemaakt en gedaan samen:

  • We zijn samen verhuisd.

  • We golfden samen.

  • We hebben samen op de middenstip van het GelreDome gestaan.

  • We hebben samen 6 x Alpe d'HuZes beklommen.

  • We hebben veelvuldig de media gehaald.

  • We hebben veel gezamenlijke (nieuwe) vrienden gemaakt.

  • We lunchten altijd samen.

  • We hielden allebei van borrelen en van haring.

Ik blijf nu nog even alleen. Dat vind ik prettig. Even de gedachten verzetten. Wat tripjes plannen en leuke dingen doen. Maar ik weet ook dat ik niet lang alleen kan blijven. Dus ik zal ook snel op zoek gaan naar een nieuwe relatie. Dat zal wel min of meer een zelfde type zijn. Ik val namelijk op dit soort.

Denk jij zo'n type te zijn? Maar misschien nét even anders? Dan wil ik graag met je daten.

Wie mijn verkering was? Mijn ex-werkgever Creaforti.

Doei Creaforti, het ga je goed!

Vorige Blogs
Recente Blogs
Vind Mij Op
  • Facebook App Icon
  • Twitter App Icon
  • LinkedIn App Icon
  • Instagram App Icon
Mijn Favoriete Sites
bottom of page